Ви можете використовувати опис для самостійної діагностики несправностей, і навіть ремонту. Якщо у списку немає помилки, напишіть у нашу службу підтримки і ми обов’язково допоможемо.
E1 – відбулася протікання води.
У піддоні посудомийної машини розташовується спеціальний датчик, який включає клапан “АкваСтоп”, як тільки на нього потрапляє вода.
Причини протікання:
- від’єдналися шланги;
- тріщина у корпусі циркуляційного насоса;
- розгерметизувалась гідросистема.
Для усунення помилки потрібно усунути протікання та осушити технічну зону (де розташований піддон).
E2 – несправний датчик рівня води.
Система не може визначити поточний рівень води, внаслідок чого посудомийна машина то переливає, то недоливає воду. Потрібно замінити несправний датчик.
E3 – довго нагрівається вода.
Якщо протягом 5 хвилин після початку миття посуду датчик температури не зафіксував зміни температури води, з’явиться помилка на дисплеї.
Причини помилки:
- забруднений ТЕН;
- обрив ланцюга живлення між ТЕНом та термодатчиком;
- несправний модуль керування.
Зверніться до сервісного центру Smeg для діагностики або ремонту несправного обладнання.
E4 – замикання датчика температури NTC.
Термопара перестала відповідати на сигнали з електронного блоку та нагрівання води було зупинено. Потрібне відновлення ланцюга живлення та заміна датчика NTC.
E5 – не набирається вода.
Пресостат (датчик тиску) не зафіксував зміни тиску через відсутність води в датчику протоки.
Основні причини:
- засмічений сітчастий фільтр на стику наливного шланга та клапана подачі води;
- відсутня вода у водопроводі;
- несправний датчик води;
- поломка електромагнітного клапана
Спробуйте прочистити шланг і наливний клапан, також перевірте, чи можливо випадково було перекрито вентиль подачі води у водопроводі. Якщо помилка не зникає, зверніться до інженерної служби.
E6 – відсутня злив води.
Якщо протягом 5 хвилин, як завершиться цикл миття, датчик води не виявить зміни рівня води, то спрацює аварійний сигнал.
Причини помилки:
- несправний зливний насос;
- несправний рециркуляційний насос;
- засмічився фільтр-склянка в піддоні посудомийної машини;
- засор у каналізації;
- засмічення зливного шланга або фільтр грубої очистки.
Розберіть посудомийну машину і виконайте чищення всіх вузлів, особливо шлангів усередині та патрубків.
E7 – несправний датчик протоки води.
Через цей сенсор вода потрапляє усередину посудомийної машини. Якщо датчик несправний, то електронний модуль «думатиме», що вода не надійшла. Потрібен ремонт сенсора.
E8 – збій у роботі модуля управління.
Функція почергового миття (склянки, блюдця, кухлі тощо) не запускається. Ви можете вимкнути цю функцію або викликати майстра, щоб скинути помилку.
E9 – повільно набирається вода.
Основна причина такої помилки – залипання стулок впускного клапана. Потрібно прочистити клапан або замінити його двигун.
E11 – немає зливу чи циркуляції води.
Така помилка виникає при пошкодженні двигуна насоса.
Причини:
- перегорання реле на модулі керування;
- міжвиткове коротке замикання;
- обрив ланцюга живлення між помпою та електронною платою.
Зверніться до сервісного центру для безкоштовної діагностики вдома.